peace and love!

jag måste vara dum i huvudet, jag fattar inget alls av jävla blogg.se!
(så om du vill att jag ska ha en snygg blogg maja får du styra upp en!)
pinsamt att jag är så rutten på datorer och allt tekniskt..
aja. jag paddla idag, jag och liza va fenor på det!

på fredag blir det inget hos mig, lite synd, men det bli Girls Night in örebro ist.
inga fel, inga fel!

ska snart kila över till grannen, deras minsta fyller år, det bjuds på gott,
jag hoppas på en smörgåstårta, men vem vet.
sen ska jag ta tåget in till örebro och sova hos joel, miiisis :*
fick ledigt från skolan imorgon också, alla lektioner inställda,
ingen är gladare än jag.

peace and love biljett styrs idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0